04.11.2015

Jacek Bykowski objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju Biznesu w ATM S.A. To menedżer z wieloletnim doświadczeniem na rynku telekomunikacyjnym, który ma wspierać realizację nowej strategii największego operatora centrów danych w Polsce.

Jacek Bykowski ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Zdobywał je zarówno na rynku polskim, jak i w Europie Zachodniej. W ATM S.A. będzie odpowiadał m.in. za rozwój usług spółki. Do jego zadań będzie należało także wzmocnienie obecności firmy na rynkach zagranicznych.

Do ATM S.A. Jacek Bykowski przeszedł ze spółki mPay, gdzie pełnił funkcję Prezesa Zarządu. Odpowiadał za budowanie strategii rozwoju w obszarze płatności mobilnych i zwiększenie rentowności. Pod jego kierownictwem mPay wprowadził na rynek aplikację mobilną, podpisał zagraniczny kontrakt na dostawę aplikacji do krajów arabskich i we współpracy z Mastercard rozwinął technologię Masterpass. Podjęte przez Jacka Bykowskiego działania przyczyniły się do wypracowania przez spółkę dodatniego wyniku finansowego.

Wcześniej Jacek Bykowski piastował stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Strategii w Polkomtel S.A., gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedażowej firmy. W swojej karierze zawodowej związany był również z Telekomunikacją Polską, gdzie na stanowisku Dyrektora Departamentu Marketingu Operacyjnego odpowiadał za wsparcie biznesowe Dywizji Obsługa i Sprzedaż. Odgrywał także istotną rolę w tworzeniu i realizacji działań sprzedażowych operatora usług telefonii komórkowej PTK Centertel, pełniąc funkcję Dyrektora Alternatywnych Kanałów Sprzedaży.

Jacek Bykowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, gdzie zdobył wyższe i podyplomowe wykształcenie ekonomiczne. Ponadto uczestniczył w programie Executive na uniwersytetach we Francji i w Wielkiej Brytanii.

„Jacek jest energicznym i skutecznym menedżerem. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie biznesowe, zapał i energia do działania zaowocują niebawem większą dynamiką wprowadzania nowych produktów dla klientów i umocnieniem pozycji ATM na rynkach zagranicznych” – powiedział Tadeusz Czichon, Prezes Zarządu i największy akcjonariusz ATM S.A.

Jacek Bykowski w biznesie ceni umiejętność współpracy, kreatywność, zaangażowanie i dobrze rozumianą odwagę.

Interesuje się coachingiem i rozwojem ludzi oraz sportem.

ATM S.A. jest notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie liderem polskiego rynku centrów danych i ekspertem w zakresie bezpieczeństwa transmisji i przechowywania danych. Pod markami ATMAN i Thinx Poland świadczy usługi kolokacji i hostingu oraz usługi w chmurze we własnych centrach danych o łącznej powierzchni 13 600 mkw. Wykorzystując swoje łącza zagraniczne i sieci światłowodowe w największych miastach Polski, ATM oferuje usługi szerokopasmowe, w tym dostęp do Internetu i transmisję danych. Głównymi odbiorcami usług są operatorzy telekomunikacyjni, media tradycyjne i portale internetowe oraz firmy z sektora finansowego, handlowego i przemysłowego.
Dokładniejsze informacje pod adresem:
www.atm.com.pl.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel