Ogłoszenia o pracę

Ogłoszenia o pracę
Weź udział w rekrutacji na poniższe stanowiska:
Specjalista ds. utrzymania data center

Miejsce pracy: Warszawa

Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:

  • kontrolowanie, nadzór i monitorowanie pracy urządzeń centrum kolokacyjnego (m.in. zasilanie elektryczne, generatory prądotwórcze, UPS-y, klimatyzatory i systemy ppoż.)
  • koordynacja prac naprawczych dokonywanych przez służby wewnętrzne lub podwykonawców
  • kontrola wzrokowa stanu systemu sygnalizacji, a także włączanie, wyłączanie i resetowanie urządzeń itp.
  • montaż i demontaż urządzeń w szafach telekomunikacyjnych
  • wymiana taśm w bibliotekach taśmowych, wymiana dysków w macierzach
  • zestawianie połączeń przy pomocy patchcordów UTP i FO
  • wykonywanie zadań w ramach usługi „zdalne ręce”
  • przyjmowanie i realizacja zgłoszeń oraz szczegółowe raportowanie stanu obsługi zgłoszenia.

Od kandydata wymagamy:

  • wykształcenia w zakresie elektrotechniki, elektroniki lub telekomunikacji
  • podstawowej znajomości systemów zasilania elektrycznego, klimatyzacji i stałych systemów ppoż.
  • dobrej znajomości komputera, aplikacji biurowych i pracy grupowej
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (porozumiewanie się z klientem w ramach czynności obsługi kolokowanego sprzętu oraz w ramach raportowania)
  • mile widziane jest posiadanie uprawnienia elektrycznego w zakresie eksploatacji „E”.

Pożądane cechy kandydata:

  • komunikatywność
  • sumienność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole
  • łatwe przyswajanie nowej wiedzy
  • podzielność uwagi.

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnym centrum danych
  • pracę w trybie zmianowym 12/24/12/48
  • możliwość doskonalenia zawodowego
  • dostęp do nowoczesnych technologii
  • pracę w miłym zespole
  • pakiet medyczny
  • pakiet Multisport
  • umowę o pracę.

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - Inżynier Data Center

Administrator systemów i sieci w Dziale XaaS

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • utrzymanie jednej z największych w kraju infrastruktur serwerów dedykowanych
  • wdrażanie i utrzymanie sieci i systemów w dedykowanych środowiskach klienckich
  • wdrażanie i utrzymanie nowych usług XaaS, na przykład Desktop as a Service
  • obsługę zgłoszeń Klientów w ramach drugiej linii wsparcia.

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum trzyletniego doświadczenia w administracji systemów i sieci w rozbudowanych środowiskach
  • minimum rocznego doświadczenia w administracji systemami Firewall/UTM (Cisco, Fortigate)
  • wiedzy dotyczącej sieci komputerowych na poziomie CCNA/CCNP (szczególnie znajomości protokołów routingu)
  • doświadczenia w pracy z urządzeniami sieciowymi i sprzętem serwerowym klasy Enterprise (Cisco, Juniper, HPE, DELL, Supermicro)
  • wiedzy dotyczącej systemów Linux na poziomie RHCSA
  • znajomości języków skryptowych Bash, Perl
  • doświadczenie z przynajmniej 1 systemu wirtualizacji (KVM/VMWare/Hyper-V/Proxmox)
  • komunikatywnej znajomości jęz. angielskiego (na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i prowadzenie korespondencji)
  • rzetelności, odpowiedzialności oraz dbałości o bezpieczeństwo.

Mile widziane:

  • doświadczenie w administrowaniu systemami pamięci masowych
  • wiedza z zakresu ITIL oraz umiejętność pracy na systemach rejestracji zgłoszeń
  • znajomość systemów zarządzania konfiguracją (Ansible, Chef, Puppet, SaltStack)
  • podstawowa wiedza z zakresu systemów serwerowych Microsoft.

Oferujemy:

  • dostęp do nowoczesnych technologii
  • możliwość dalszego doskonalenia zawodowego
  • pakiet prywatnej opieki medycznej
  • pakiet Multisport
  • umowę o pracę.

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - Administrator systemów i sieci w Dziale XaaS

Key Account Manager - sprzedaż B2B

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż usług telekomunikacyjnych i data center oraz utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami firmy.

Wymagania:

  • minimum 5-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
  • minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych lub z obszaru IT potwierdzone sukcesami
  • dobra znajomość języka angielskiego, min. B1
  • wykształcenie wyższe
  • wysokie umiejętności interpersonalne w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami kluczowymi
  • inicjatywa, konsekwencja i skuteczność działania
  • zorientowanie na cel
  • dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi
  • dbałość o utrzymanie portfela klientów i rentowność sprzedawanych usług
  • dobra znajomość MS Office
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji na rynku profesjonalnych usług telekomunikacyjnych 
  • wysokie zarobki uwzględniające system prowizyjny
  • samochód służbowy i inne narzędzia pracy
  • możliwość budowania doświadczenia zawodowego dzięki pracy w środowisku nowoczesnych technologii i rozwiązań
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet medyczny
  • pakiet Multisport
  • przyjazną atmosferę pracy.

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - Key Account Manager - sprzedaż B2B

Account Manager w Dziale Obsługi Klienta i Sprzedaży Telefonicznej

Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe

Brakuje nam właśnie Ciebie, jeśli:

  • wiesz, czym się różni serwer od hostingu
  • wiesz, jak używać social mediów, maila i telefonu do nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
  • znasz uczucie satysfakcji ze zdobytego kontraktu i nadchodzącej nagrody
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

Ty szukasz właśnie nas, jeśli chcesz:

  • rozwijać się w obszarze sprzedaży rozwiązań IT dla klientów tworzących innowacje w blockchain, sztucznej inteligencji, e-commerce, Big Data, Internecie Rzeczy
  • odkrywać potrzeby klientów i doradzać im w zakresie doboru usług
  • nawiązywać relacje biznesowe z klientami B2B i budować ich zaufanie poprzez rozmowy telefoniczne i kontakty e-mailowe.

Wygląda na to, że szukamy właśnie siebie!

Co możemy Ci zaoferować?

  • pakiet medyczny
  • kartę Multisport
  • ubezpieczenie na życie
  • budżet na integracje zespołowe
  • wyjazdy integracyjne
  • fajne biuro z parkingiem
  • wspierające sprzedaż środowisko i kultura pracy (wszyscy „sprzedajemy")
  • kulturze korporacji mówimy NIE

Twórz z nami non-stop-data

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - Account Manager

Starszy inżynier cloud

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • wdrażanie i utrzymanie środowisk chmurowych klientów Atmana
  • komunikacja z klientem w ramach obsługi incydentów, zmian i problemów
  • kontakt bezpośredni z klientem w ramach obsługi incydentu, zmiany, problemu
  • wdrażanie i utrzymanie systemów
  • wsparcie w zakresie sprzętu serwerowego (rozbudowa, diagnostyka)
  • monitorowanie, rozwiązywanie incydentów, problemów i dokonywanie zmian w ramach utrzymywanych systemów
  • dokonywanie zmian w ramach utrzymywanego środowiska sieciowego
  • realizacja projektów w zakresie usług oferowanych przez dział
  • pełnienie dyżurów dla obsługi klientów w trybie 24/7 w zakresie swoich obowiązków.

Wymagania ogólne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej umożliwiający czytanie dokumentacji technicznej i prowadzenie korespondencji
  • doświadczenie minimum 5-letnie w administracji systemów (w szczególności Linux) i sieci w rozbudowanych środowiskach
  • doświadczenie minimum 2-letnie w administracji Openstack – dobra znajomość poszczególnych elementów Openstack, takich jak: Nova, Cinder, Glance, Keystone, Telemetry (Gnocchi)
  • doświadczenie minimum 2-letnie w administracji CEPH.

Kompetencje techniczne, wiedza zawodowa:

  • wiedza dotycząca sieci komputerowych na poziomie CCNA, w tym szczególnie znajomość protokołów routingu BGP, OSPF
  • doświadczenie w pracy z urządzeniami sieciowymi klasy Enterprise przynajmniej jednego z wymienionych producentów: Cisco, Juniper (switche QFX, EX), HPE, Allied
  • wiedza dotycząca systemów Linux na poziomie RHCSA
  • znajomość języków skryptowych bash, perl, python
  • znajomość środowiska VMWARE
  • wiedza z zakresu administracji środowiskami: Proxmox, KVM, Nagios, Cacti, Zabbix, Puppet, MySQL, bind, docker
  • znajomość sprzętu serwerowego klasy Enterprise oferowane przez przynajmniej jednego z wymienionych producentów: HPE, DELL, Supermicro
  • wiedza z zakresu administracji OpenStack – dobra znajomość poszczególnych elementów Openstack, takich jak: Nova, Cinder, Glance, Keystone, Telemetry (Gnocchi)
  • wiedza z zakresu administracji systemami Microsoft
  • wiedza z zakresu administracji systemami storage – CEPH
  • wiedza z zakresu konfiguracji systemów Firewall/UTM takich producentów jak Cisco, F5, Fortigate
  • wiedza z zakresu ITIL na poziomie przynajmniej ITIL Foundation.

Oferujemy:

  • umowę o pracę i system prowizyjny
  • pakiet medyczny – Enel-med
  • pakiet Multisport
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz współpracę z doświadczonymi specjalistami
  • imprezy/wyjścia integracyjne.

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - starszy inżynier cloud

Key Account Manager - sprzedaż operatorska

Miejsce pracy: Warszawa

Jeśli czujesz się „handlowcem z krwi i kości”, domykanie sprzedaży to Twoje powołanie, jesteś zaangażowany i zorientowany na cel, a do tego zainteresowany nowoczesnymi technologiami…

…to szukamy właśnie Ciebie!

Będziesz odpowiedzialny za aktywną sprzedaż hurtową oraz utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami firmy.

Nauczymy Cię naszych produktów i procesów, wdrożymy w nasz świat, damy możliwość realnego wpływu na nasz biznes, a w zamian oczekujemy zaangażowania, skuteczności w działaniu, umiejętności miękkich z zakresu relacji z klientami i oczywiście wyników sprzedażowych.

Pozytywnym nastawieniem i umiejętnościami organizacji pracy własnej też nie pogardzimy.

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży B2B lub sprzedaży hurtowej
  • inicjatywa, konsekwencja i skuteczność działania
  • wysokie umiejętności interpersonalne w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami kluczowymi
  • zorientowanie na cel
  • dobra znajomość języka angielskiego, min. B2
  • wykształcenie wyższe
  • dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi
  • dbałość o utrzymanie portfela klientów i rentowność sprzedawanych usług
  • dobra znajomość MS Office
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji na rynku profesjonalnych usług telekomunikacyjnych
  • wynagrodzenie podstawowe uwzględniające system prowizyjny
  • samochód służbowy i inne narzędzia pracy
  • możliwość budowania doświadczenia zawodowego dzięki pracy w środowisku nowoczesnych technologii i rozwiązań
  • możliwość rozwoju zawodowego i pracę w branży technologicznej
  • pakiet medyczny
  • pakiet Multisport
  • przyjazną atmosferę pracy.

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - Key Account Manager - sprzedaż operatorska

Administrator systemów i sieci w Dziale Infrastruktury Wewnętrznej

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres zadań:

  • administrowanie systemami operacyjnymi Unix/Linux
  • administrowanie serwerami aplikacyjnymi/usługowymi w środowisku Linux
  • tworzenie narzędzi usprawniających oraz monitorujących pracę systemów
  • konfiguracja switchy (Cisco), administracja Fortigate
  • udział w projektach informatycznych
  • aktualizacja dokumentacji technicznej
  • usuwanie bieżących awarii
  • raportowanie i dokumentowanie pracy systemów
  • utrzymaniu systemów informatycznych pod kątem zachowania ich ciągłości działania i obsługi bieżących zleceń oraz bezpieczeństwa
  • rozwoju infrastruktury aplikacyjnej w celu zachowania wysokiej wydajności i dostępności systemów informatycznych
  • obsługa ServiceDesk

Wymagania:

  • wykształcenie specjalistyczne
  • przynajmniej dwuletnią praktykę w administrowaniu systemami operacyjnymi Unix/Linux (Redhat, Centos)
  • doświadczenie w administracji usługami na platformie Linux  (LDAP, Mail, Samba itp.)
  • praktyczne doświadczenia w administracji platformą wirtualizacyjną  VMWare
  • podstawy administracji MS Windows
  • podstawową znajomość języka powłoki (np. BASH) lub innego języka skryptowego
  • znajomość zasad bezpieczeństwa systemów operacyjnych
  • znajomość zagadnień sieciowych w stopniu pozwalającym na administrację urządzeń aktywnych sieci (switche/routery/firewalle)

Oferujemy:

  • pracę w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji na rynku profesjonalnych usług telekomunikacyjnych
  • wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowy system premiowy uzależniony od realizacji celów
  • pakiet medyczny
  • pakiet Multisport
  • przyjazną atmosferę pracy.

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - Administrator systemów i sieci w Dziale Infrastruktury Wewnętrznej

Business Development Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż usług telekomunikacyjnych i data center do klientów biznesowych.

Wymagania:

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w sprzedaży usług
  • wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
  • inicjatywa, konsekwencja i skuteczność działania
  • ukierunkowanie na realizację celów
  • dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi
  • dobra znajomość MS Office
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych lub z obszaru IT.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji na rynku profesjonalnych usług telekomunikacyjnych 
  • wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjne premie proporcjonalne do osiąganych wyników i zaangażowania
  • samochód służbowy i inne narzędzia pracy
  • możliwość sprzedaży zaawansowanych technologicznie rozwiązań wysokiej jakości
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet medyczny
  • pakiet Multisport
  • przyjazną atmosferę pracy.

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - Business Development Manager

Kierownik Zespołu Administracji Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • planowanie oraz realizowanie działań w zakresie wspomagania Działu Sprzedaży, poszukiwanie rozwiązań mogących zoptymalizować dotychczasowe rozwiązania
  • kierowanie podległym zespołem: organizowanie pracy, wspieranie oraz monitorowanie realizowanych zadań, w szczególności przy:
    • administracyjnym wsparciu pracy handlowców w procesie sprzedaży usług
    • nadzorze nad prawidłową realizacją obiegu dokumentów
    • kontroli rejestracji dokumentów handlowych i przygotowywania dokumentów sprzedaży
    • tworzeniu zestawień i raportów
    • prowadzeniu repozytorium wzorów dokumentów
    • udziale w projektach ogólnofirmowych

Wymagania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołami wsparcia sprzedaży- mile widziane w obszarze usług telekomunikacyjnych lub IT
  • doświadczenie w obsłudze systemów klasy CRM
  • dobra znajomość MS Office
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • inicjatywa i dynamizm w działaniu
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
  • umiejętności analityczne: analiza danych, wyciąganie wniosków i wdrażanie optymalnych rozwiązań.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o wysokiej i stabilnej pozycji na rynku profesjonalnych usług telekomunikacyjnych
  • możliwość wywierania realnego wpływu na kierunek rozwoju podległego zespołu
  • wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowy system premiowy uzależniony od realizacji celów
  • pakiet medyczny
  • pakiet Multisport
  • przyjazną atmosferę pracy.

Prosimy o wysłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego: 
Link do formularza - Kierownik Zespołu Administracji Sprzedaży

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel