Twój zakres obowiązków:
- Dbanie o utrzymanie poprawnego działania sieci transmisyjnej w zakresie minimalizującym ryzyko niedotrzymania zapisanego w umowach z klientami SLA,
- Prowadzenie prac serwisowo-utrzymaniowych sieci transmisyjnej w celu zapewnienia jak największej dostępności zasobów i gotowości do uruchamiania i rozwoju usług klientów,
- Komunikacja z dostawcami i partnerami w celu możliwie szybkiego wyjaśnienia zaistniałych zdarzeń, incydentów, problemów i zmian w obszarze sieci transmisyjnej,
- Wsparcie zespołu NOC jako II linia kontaktu technicznego w rozwiązywaniu incydentów, problemów i innych zgłoszeń dotyczących szkieletu sieci transmisyjnej i usług dedykowanych klientów,
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem, monitoringiem oraz bezpieczeństwem sieci transmisyjnej,
- Przeprowadzanie testów usług z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzie pomiarowych (reflektometry, mierniki mocy optycznych, OSA),
- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie inżynierskie o profilu technicznym (elektronika i telekomunikacja lub inne z obszaru IT – dopuszczalne w trakcie studiów),
- Min. rok doświadczenia na stanowisku administratorskim lub w obszarze wsparcia klienta z obszaru sieci (np. NOC, DC Support, helpdesk IT i tym podobne),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej i komunikację z dostawcami (min. B1),
- Podstawowa znajomość routingu (OSPF, ISIS),
- Podstawowa znajomość technologii SDH, CWDM, DWDM oraz zagadnień związanych z synchronizacją sieci,
- Gotowość do podjęcia dyżuru On Call.
To oferujemy:
- Umowa o pracę,
- Praca w systemie hybrydowym (2 dni pracy z biura),
- Opieka medyczna (Medicover),
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- Dofinansowanie do zajęć językowych z lektorami (Multilango),
- Możliwość skorzystania z masażu biurowego (raz w miesiącu),
- Budżet na integracje zespołowe,
- Cytrusy do wody,
- Parking dla pracowników,
- Brak korporacyjności,
- Brak dress code’u.