Usługa VoIP
Nowoczesne usługi głosowe dostosowane do potrzeb Twojej firmy.
Usługa VoIP to kompleksowe rozwiązania dla mniejszych i większych firm. Dostęp do publicznej sieci telekomunikacyjnej jest realizowany w oparciu o dowolne łącze internetowe lub łącze dedykowane, zapewniając bezpieczeństwo, niezawodność i wysoką jakość połączeń.
Atman SIP Trunk
Atman SIP Trunk to usługa w technologii VoIP pozwalająca na realizację wszystkich połączeń telefonicznych w firmie za pośrednictwem sieci IP. Bez konieczności wymiany sprzętu oszczędzasz na utrzymaniu numerów i kosztach rozmów oraz w razie potrzeby zwiększasz liczbę jednocześnie realizowanych połączeń.
Atman Wirtualna Centrala
Atman Wirtualna Centrala to dostęp do zaawansowanych funkcji abonenckiej centrali telefonicznej bez konieczności zakupu urządzenia, dzięki czemu unikasz ponoszenia kosztów: sprzętu, serwisu i wsparcia firm zewnętrznych. Zarządzanie centralą odbywa się przez panel dostępowy online.
Atman eFax
Usługa Atman eFax (FAX2WEB, WEB2FAX) to faks internetowy, który w pełni zastępuje tradycyjne urządzenie. Umożliwia on zarówno wysyłanie, jak i odbieranie dokumentów w formacie PDF. Użytkownicy eFax dostają prosty i intuicyjny panel do zarządzania usługą. Takie rozwiązanie obniża koszty eksploatacyjne (w tym utrzymania urządzeń). Przez panel dostępowy online można z dowolnego miejsca zobaczyć otrzymany dokument, zarchiwizować go, przesłać dalej pocztą mailową i zdecydować, czy nadać dokumentowi formę papierową.
Co zyskujesz dzięki naszym usługom VOIP
- Krótki czas dostarczenia usług
- Łatwa realizacja modyfikacji – dodawanie numerów, zwiększanie lub zmniejszanie liczby jednoczesnych połączeń
- Redukcja kosztów
- Możliwość przydzielenia numeracji z puli Atman lub przeniesionej od innego operatora
- Możliwość korzystania z numeracji pochodzącej z wielu stref numeracyjnych w jednym miejscu
- Bezpłatne połączenia wewnątrz firmy
- Łatwość konfiguracji – dostęp przez panel dostępowy online
- Łatwa migracja w przypadku przeprowadzki
- Optymalizacja wykorzystania infrastruktury telekomunikacyjnej dzięki zintegrowaniu usług
- Szczegółowy billing połączeń dostępny w panelu dostępowym online
- Blokada wybranych frakcji połączeń
Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj sie pod numerem telefonu 22 51 56 100.