Kontakt 22 51 56 100 pn.-pt., godz. 9.00-17.00

Dbając o jakość usług i produktów oferowanych przez Atmana, wdrożyliśmy w naszej firmie System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015. Potwierdzony jest on otrzymaniem certyfikatu w zakresie sprzedaży i świadczenia usług telekomunikacyjnych, w tym usług kolokacji, hostingu, transmisji danych i dostępu do Internetu.

 

ISO-9001_pl

Dbając o jakość usług i produktów oferowanych przez Atmana, wdrożyliśmy w naszej firmie System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015. Potwierdzony jest on otrzymaniem certyfikatu w zakresie sprzedaży i świadczenia usług telekomunikacyjnych, w tym usług kolokacji, hostingu, transmisji danych i dostępu do Internetu.

ISO-27001_pl

„Zero Outage” to program zapewniania jakości wdrożony przez T-Systems, którego celem jest ograniczenie do minimum przestojów i maksymalizowanie ciągłości działania, a jednym z istotnych elementów jest skuteczne zarządzanie incydentami. 

W celu zapewnienia wysokich standardów jakości w zakresie świadczenia usług i szybkiego rozwiązywania problemów z efektywną analizą przyczyn źródłowych, T-Systems współpracuje z godnymi zaufania dostawcami i partnerami, którzy co roku podlegają weryfikacji w rzeczywistych warunkach (Zero Outage Approval Program).

Zero Outage

Zapytaj o ofertę

Wyślij formularz z zapytaniem