Case studies

Case studies

Opisy współpracy z wybranymi klientami

Internetowy system do głosowania privote

Logo privoteprivote jest twórcą wszechstronnego i uniwersalnego systemu umożliwiającego głosowanie online. Rozwiązanie to jest bardzo proste i intuicyjne w użyciu – nie ma potrzeby stosowania specjalnych urządzeń do głosowania, a posiedzenia przypominają te odbywane w tradycyjny sposób. Wystarczy mieć dostęp do Internetu z komputera (z kamerą i mikrofonem), tabletu lub smartfona.

Możliwe jest prowadzenie różnego rodzaju głosowań nad uchwałami, budżetami, sprawozdaniami itd. – jawnych lub tajnych, zwykłych lub ważonych (proporcjonalnie według posiadanych przez głosującego udziałów), oddawanie głosów uprzywilejowanych, głosowanie przez pełnomocników, wyłączenie z głosowań i sprawdzanie kworum. Dostępne są również dodatkowe usługi, jak np. prowadzenie posiedzenia przez notariusza, uzyskanie kwalifikowanego podpisu cyfrowego notariusza na raporcie z głosowań czy prowadzenie tłumaczenia na żywo.

Stworzony przez privote system gwarantuje bezpieczeństwo procesu głosowania dzięki wdrożonym mechanizmom, takim jak weryfikacja głosujących, szyfrowanie, cyfrowe podpisywanie dokumentów, wyliczanie sum kontrolnych, tworzenie raportów i logów zdarzeń oraz nagrywanie posiedzeń.

Bacca wybrała serwery dedykowane w Atmanie

Innowacyjność w sektorze finansowym wymaga niezawodności, bezpieczeństwa i skalowalności

Bacca Sp. z o.o. to firma zajmująca się tworzeniem i dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla sektora finansowego, zwłaszcza ubezpieczeń. Do takiej działalności niezbędna jest solidna baza w postaci wydajnej infrastruktury IT.

Zamiast inwestować w sprzęt i serwerownię, zajmować się jej utrzymaniem i ponosić koszty serwisowania urządzeń, Bacca postanowiła skupić się na podstawowym biznesie– rozwijaniu systemów i aplikacji, takich jak np. TubaPay. Ten flagowy produkt firmy Bacca – system płatności kartowych w ubezpieczeniach – wymagał niezawodnego środowiska IT o wysokim poziomie bezpieczeństwa.

Spośród wielu ofert Bacca wybrała rozwiązanie IaaS (Infrastructure as a Service) Atmana, zapewniające wysoką dostępność i elastyczne skalowanie.

W nowym magazynie Frisco.pl działają usługi IT Atmana

Frisco.pl to lider wśród sklepów internetowy zajmujących się sprzedażą produktów spożywczych (e-grocery) i artykułów gospodarstwa domowego wraz z ich dowozem do konsumentów. Przy prowadzeniu tego rodzaju biznesu ogromne znaczenie ma oczywiście jakość, świeżość towaru, ale także szybkość i precyzja kompletowania zamówienia i terminowość jego dostawy.

Spełnienie tych warunków jest możliwe tylko dzięki bezproblemowemu działaniu systemów magazynowych. Odpowiedzialność za jego zagwarantowanie we Frisco.pl przyjął na siebie Atman.

Change of Scandinavia migruje zasoby IT do prywatnej chmury obliczeniowej w Atman DC

Grupa Change of Scandinavia składa się z kilku spółek w Europie i Kanadzie, zarządzających 200 salonami firmowymi bielizny luksusowej na kilku kontynentach. Intensywna sprzedaż prowadzona jest również online.

Awaryjność i znaczne ograniczenia wykorzystywanego środowiska informatycznego u duńskiego operatora nie sprzyjały rozwojowi dynamicznej firmy. To w połączeniu z planowanym wdrożeniem wymagającego, kompleksowego systemu ERP skłoniło Change of Scandinavia do poszukania innego pomysłu na swoją infrastrukturę IT.

Zdecydowano o stworzeniu centrum usług wspólnych w Polsce, odpowiedzialnego za obsługę IT wszystkich spółek. W wyniku szeregu rozmów i konsultacji Change of Scandinavia na partnera technologicznego tego przedsięwzięcia wybrało Atmana. Obecnie systemy IT Klienta pracują w prywatnej chmurze obliczeniowej zbudowanej w dwóch warszawskich Centrach Danych Atman.

Kalbar IT Services wdraża elastyczną infrastrukturę ICT dla Teatru Dramatycznego m.st. Warszawy

Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy to jeden z największych teatrów w Polsce. Dziesiątki tysięcy widzów rocznie oglądają spektakle wystawiane na jego czterech scenach. Instytucja tego typu potrzebuje wydajnej i niezawodnej infrastruktury teleinformatycznej, aby sprawnie administrować i utrzymywać stały kontakt z widzami.

Potrzeba wdrożenia zupełnie nowych, nowoczesnych rozwiązań w zakresie łączności, bezpieczeństwa danych i niezawodnego dostępu do serwisów teatru wyniknęła m.in. ze zmian organizacyjnych, tj. z połączenia struktur dwóch niezależnych od siebie teatrów w jedną instytucję.

Zadania tego podjęła się specjalizująca się w doradztwie IT firma Kalbar IT Services, przy wykorzystaniu infrastruktury i usług Atmana.