Wybierz ogłoszenie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Forma zatrudnienia: umowa o pracę |
Atrakcyjne wynagrodzenie |
Godziny pracy: |
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a |
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie i wpieranie procesów rekrutacji (end-to-end), onboardingu i offboardingu
- Budowanie relacji i współpraca z menadżerami w celu lepszego zrozumienia ich potrzeb rekrutacyjnych i wymagań biznesowych
- Doradztwo i wsparcie menedżerów i współpracowników w kwestiach HR
- Inicjowanie i realizowanie projektów z obszaru HR in. badanie zaangażowania pracowników, oceny pracownicze, systemy motywacyjne
- Projektowanie, wdrażanie oraz koordynacja działań rozwojowych i szkoleniowych dla pracowników
- Monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań na tej podstawie
- Planowanie i organizacja działań tworzących dobry klimat pracy, właściwe relacje oraz integrację pracowników
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Podejmowanie inicjatyw z zakresu Employer Brandingu, proponowanie nowych aktywności, narzędzi
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia, zarządzanie)
- Podstawowe zrozumienie procesów biznesowych
- Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami: konfliktami, rozbieżnymi oczekiwaniami i potrzebami ze strony pracowników
- Doświadczenie w tworzeniu i implementowaniu rozwiązań z zakresu HR, zwłaszcza oceny pracownicze, systemy motywacyjne
- Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu projektów rozwojowych w organizacji
- Znajomość technik i narzędzi rekrutacyjnych
- Zainteresowanie różnymi zagadnieniami HR
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność współpracy w zespole
- Własna inicjatywa i umiejętność poszukiwania rozwiązań
- Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- Podstawowa znajomość prawa pracy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min B2
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole, w którym możesz liczyć na wzajemne wsparcie zarówno we wdrożeniu jak i codziennej pracy
- Hybrydowy system pracy
…a także:
Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Forma zatrudnienia: umowa o pracę |
Atrakcyjne wynagrodzenie |
Godziny pracy: |
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a |
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowników
- Wprowadzanie oraz weryfikacja danych w systemie kadrowo-płacowym, w tym rozliczanie i weryfikacja poprawności ewidencji czasu pracy oraz nieobecności
- Sporządzanie list płac
- Prowadzenie administracji personalnej
- Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS)
- Zarządzanie systemem kadrowo – płacowym
- Koordynowanie szkoleń BHP i terminowości badań lekarskich
- Przeprowadzanie ewidencji zwolnień lekarskich
- Obsługa PPK
- Obsługa benefitów pracowniczych
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i prawa podatkowego
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w zakresie naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
- Doświadczenie w kontaktach z urzędami: ZUS, US, PFRON, GUS
- Umiejętność wyszukiwania uzasadnień, przepisów, argumentów w procesie rozwiązywania zagadnień kadrowo-płacowych
- Odpowiedzialności, dokładności i sumienności w zakresie wykonywanych zadań
- Mile widziana znajomość Płatnika i programu Optima/Comarch
Oferujemy:
- Pracę na 3/5 etatu
- Pracę w zgranym zespole, w którym możesz liczyć na wzajemne wsparcie zarówno we wdrożeniu jak i codziennej pracy
- Hybrydowy system pracy
…a także:
Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Forma zatrudnienia: umowa o pracę |
Wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system premiowy |
Godziny pracy: |
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a |
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie analizy technicznej i systemowej na potrzeby wewnętrznych projektów informatycznych
- Przygotowywanie specyfikacji funkcjonalnych i dokumentacji projektowej, a także projektowanie rozwiązań
- Identyfikowanie i uzgadnianie potrzeb klienta wewnętrznego dotyczących systemów IT
- Merytoryczna (analityczna) opieka nad aplikacjami biznesowymi
- Opracowywanie przypadków użycia i scenariuszy testowych
- Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej i użytkowej
- Współpraca z dostawcami oprogramowania
Nasze wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Zdolność analitycznego myślenia, kreatywność w działaniu
- Doświadczenie w ocenie złożoności przedsięwzięć informatycznych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Jesteś samodzielny/a w działaniu i z łatwością przychodzi Ci proponowanie różnych rozwiązań
- Jesteś dokładny/a i skrupulatny/a oraz ważna jest dla Ciebie jakość wykonywanej pracy
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień związanych z architekturą aplikacji J2EE i bezpieczeństwem systemów informatycznych
- Doświadczenie w zakresie integracji systemów
Oferujemy:
Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Forma zatrudnienia: umowa o pracę |
Wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system premiowy |
Godziny pracy: |
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a |
Zaaplikuj jeżeli:
- posiadasz doświadczenie w działach obsługi klienta
- jesteś zainteresowany nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami
- rozmowa z klientami jest dla Ciebie przyjemnością i nie masz z tym żadnych problemów
- potrafisz działać zespołowo
- dynamizm w działaniu to Twoje drugie imię
- pozytywne nastawienie oraz wysoka kultura osobista to jest to, na co stawiasz
- jesteś otwarty(-a) na pracę w obsłudze klienta i wsparcie pozostałych jednostek firmy
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym – min. B1
- znasz programy pakietu MS Office
- masz doświadczenie w branży telekomunikacyjnej (mile widziane)
Twoje zadania w BOK:
- współpraca z klientem biznesowym (kontakt telefoniczny i mailowy)
- udzielanie informacji na temat usług i ich specyfikacji technicznej
- obsługa zapytań dotyczących faktur i płatności
- rozwiązywanie problemów technicznych (wstępna analiza)
- ścisła współpraca z II linią wsparcia technicznego
- obsługa zgłoszeń reklamacji
- sporządzanie raportów, zestawień
- dbanie o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta
Oferujemy:
Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Forma zatrudnienia: umowa o pracę |
Wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system premiowy |
Godziny pracy: |
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a |
Brakuje nam właśnie Ciebie jeśli posiadasz:
- Bardzo dobrą znajomość administracji systemami Linux (Debian/RedHat), na poziomie RHCSA
- Automatyzacja pracy przy pomocy skryptów (bash/perl/python)
- Praktyczną znajomość narzędzi do orkiestracji/zarządzania konfiguracją (np. Ansible, Salt)
- Znajomość technik wirtualizacyjnych (np. VMWare, XEN)
- Wiedzę na temat zagadnień sieciowych, znajomość stosu TCP/IP
- Doświadczenie w budowaniu rozwiązań HA
- Teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa systemów IT
- Znajomość narzędzi do monitorowania systemów oraz zbierania i analizy logów
- Komunikatywną znajomość jęz. angielskiego (na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i prowadzenie korespondencji)
Ty szukasz właśnie nas jeśli chcesz zajmować się:
-
Utrzymaniem jednej z największych w kraju infrastruktur serwerów dedykowanych
-
Wdrażaniem i utrzymaniem systemów w środowiskach klienckich
-
Wdrażaniem i utrzymaniem nowych usług XaaS, na przykład ‘Desktop as a Service’
-
Obsługą zgłoszeń Klientów w ramach drugiej linii wsparcia
Mile widziane:
- Umiejętność projektowania oraz konfiguracji środowisk pod przesłane wymagania projektu
Oferujemy:
Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Forma zatrudnienia: umowa o pracę |
Wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system prowizyjny |
Godziny pracy: |
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a |
Twój zakres obowiązków:
- Co sprzedajemy? Będziesz pracować w zespole odpowiedzialnym za aktywną sprzedaż usług telekomunikacyjnych i data center (m.in. kolokacja, serwery dedykowane, usługi chmurowe, Internet, transmisja danych)
- Klienci? Pod Twoją opiekę trafią najwięksi gracze z sektorów ubezpieczeniowych, finansowych, mediowych, usługowych, e-commerce, telekomunikacji
- Twoje codzienne zadania? Na co dzień będziesz odpowiedzialny/a za utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami firmy oraz rozbudowę portfela klientów poprzez:
- Przygotowanie pełnego researchu o kliencie przy wykorzystaniu dostępnej bazy wewnętrznej oraz informacji dostępnych w Internecie
- Skuteczne docieranie do osób decyzyjnych w organizacjach o rozbudowanej strukturze
- Pozyskiwanie od klientów kluczowych informacji w celu zbudowania oferty „uszytej na miarę” w czym pomoże Ci zespół naszych specjalistów z dziedziny telco i IT
- Zarządzanie procesem sprzedażowych na wszystkich jego etapach (od momentu kontaktu z klientem do podpisania umowy)
- Terminowe finalizowanie procesów sprzedażowych
Nasze wymagania:
- Czujesz się „handlowcem z krwi i kości”, domykanie sprzedaży to Twoje powołanie, jesteś zaangażowany/a i zorientowany/a na cel, a do tego zainteresowany/a nowoczesnymi technologiami
- Korzystasz z Teamsów, ale nic nie zastąpi Ci spotkania z klientem F2F (dyspozycyjność w ramach wyjazdów służbowych głównie na terenie województwa mazowieckiego)
- Nikt tak jak Ty nie umie budować i utrzymywać relacji z kluczowymi klientami
- Dbasz o utrzymanie portfela klientów i rentowność sprzedawanych usług
- Myślisz nieszablonowo i elastycznie reagujesz na potrzeby klientów
- Masz jeden cel – sprzedaż!
- Znasz język angielski (min. Poziom B1)
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (w tym z obszaru usług telekomunikacyjnych lub z obszaru IT potwierdzone sukcesami)
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Prosty i atrakcyjny system prowizyjny (sky is the limit). Oferujemy najprawdopodobniej najlepsze prowizje na rynku – warunek jest jeden – sensowny poziom sprzedaży
- Realistyczne targety. W dodatku wiemy, że same się nie zrobią, dlatego Twoją pracę wesprze zespół presales, techniki, bid management, product management, a nawet dział prawny – tak, u nas prawnicy też myślą jak zamknąć deal
- Zdajemy sobie sprawę, że sprzedawanie to najcięższa robota świata, dlatego u nas spotkasz się ze środowiskiem doceniającym pracę sprzedawcy
- U nas możesz liczyć na przestrzeń do działania i dużą decyzyjność w ramach prowadzonych projektów
- Nowiutkie auto (hybryda), z którego korzystasz tylko TY 🙂
- Sprzedaż nowoczesnych usług telekomunikacyjnych i data center
…a poza tym:
Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Forma zatrudnienia: umowa o pracę |
Wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system premiowy |
Godziny pracy: |
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a |
Brakuje nam właśnie Ciebie jeśli:
- Posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie w działach administracji/wsparcia sprzedaży – warunek konieczny
- Potrafisz działać zespołowo
- Doskonale organizujesz swoją pracę
- Posiadasz umiejętności analityczne
- Jesteś sumienny/a, dokładny/a i systematyczny/a
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
- Znasz język angielski na poziomie min. B2
- Posiadasz doświadczenie w obsłudze systemów klasy CRM – mile widziane
- Posiadasz doświadczenie w branży telekomunikacyjnej – mile widziane
Ty szukasz właśnie nas jeśli chcesz zajmować się:
- Rejestracją dokumentów handlowych i prawidłową realizacją ich obiegu
- Weryfikacją danych i generowaniem zleceń realizacji usług
- Przygotowaniem kontraktów sprzedażowych
- Archiwizacją dokumentów handlowych
- Tworzeniem zestawień i raportów
Oferujemy: