Wybierz ogłoszenie

Key Account Manager

Twój zakres obowiązków:

Zanim przeczytasz kim jesteśmy i co robimy, sprawdź, czy chcesz i potrafisz wykonywać taką pracę:

  • Poprowadzisz aktywnie cały proces sprzedaży od prospectingu do account management ‘u;
  • Pozyskasz i zweryfikujesz informacje, dane po stronie klienta, potrzebne do tego, aby w poprawny i systematyczny sposób wykonywać oczekiwane czynności w każdym etapie procesu sprzedaży;
  • Regularnie będziesz budował lejek (portfel) sprzedażowy, zarządzał jego wartością kwotową i procentową oraz prognozował prawdopodobieństwo jego realizacji;
  • W przemyślany sposób będziesz docierał do wszystkich decydentów procesu decyzyjnego klienta oraz utrzymywał z nimi regularny kontakt;
  • Pracując systematycznie i metodycznie będziesz dokumentował i monitorował wykonywanie czynności w procesie sprzedażowym, po to między innymi by na podstawie wniosków wraz menadżerem konsultować podejmowanie strategicznych decyzji i aktywności.  

To oznacza, że Twoja praca polegać będzie na stałym zwiększaniu średniej wartości portfela powierzonych klientów i pozyskaniu nowych klientów.

Będziesz bezpośrednio pracował z Menadżerem Sprzedaży dokonując, minimum raz na tydzień przeglądu prognozy sprzedaży (forecast’u) na podstawie, której zaplanujesz kolejne działania w lejku sprzedażowym. Ustalisz również plan pracy i harmonogram dla poszczególnych projektów, na 3, 6 i 12 miesięcy.

Dzień po dniu oraz w cyklach tygodniowych, będziesz również:

  • sprawdzał wszystkie dostępne źródła danych o kliencie oraz zdobywał informacje na temat infrastruktury i usług klienta (technologie, konkurencja, oferty, obowiązujące umowy) i wprowadzał je w ustalony sposób do Sales Force’a;
  • w oparciu o zebrane informacje, wiedzę branżową, będziesz przygotowywał prezentacje sprzedażowe i angażował w proces sprzedaży, wszelkie niezbędne osoby po naszej stronie, a jest kogo zaangażować;
  • analizował i weryfikował informacje, dokumenty oraz warunki techniczne niezbędne do złożenia oferty;
  • regularnie i cyklicznie kontaktował się z klientami w celu zebrania informacji niezbędnych do monitorowania realizacji i zarządzania wartością szans, projektów sprzedażowych w lejku;
  • wykorzystując odpowiednie narzędzia, systematycznie pozyskiwał nowe kontakty do swojej bazy, tworząc jednocześnie zbiór informacji i wiedzy do spotkań z klientami;
  • na początku każdego tygodnia planował wszystkie działania związane z bieżącymi klientami, prospektami, retencją, upsell’em, x-sell’em;
  • budował i na bieżąco uaktualniał branżowe Value Proposition;
  • nadzorował bieżące operacje i ich efektywność oraz poprawność.

Nasze wymagania:

  • Minimum 10 – letnie doświadczenie w sprzedaży;
  • W tym minimum 3 – letnie doświadczenie na stanowisku KeyAccount Managera, poświadczone wynikami,
  • Doświadczenie i kwalifikacje w sprzedaży projektowej, doradczej,
  • Udokumentowane doświadczenie w sprzedaży złożonych projektów wysokobudżetowych,
  • Umiejętność sprzedaży usług w modelu IaaS, SaaS, ,
  • Umiejętność konstruowania wniosków na podstawie analizowanych raportów i wspólnego z zespołem wypracowania zmian i rozwiązań,
  • Znajomość biznesowego języka angielskiego (min.B2). 

To oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system prowizyjny,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pracę w systemie hybrydowym,
  • Opiekę medyczną (Medicover),
  • Dofinansowanie do karty sportowej (Multisport),
  • Zespół, w którym wszyscy gramy do jednej bramki.

…a poza tym:

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

Zainteresowany? Zainteresowana?

Po wysłaniu nam swojej aplikacji drogą mailową otrzymasz link do kwestionariusza, który jest pierwszym krokiem procesu rekrutacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Młodszy Inżynier Data Center

Twój zakres obowiązków:

  • kontrolowanie, nadzór i monitorowanie pracy urządzeń systemów zasilania gwarantowanego, klimatyzacji precyzyjnej oraz p.poż. centrum danych Atman,
  • koordynacja przeglądów oraz prac serwisowych dokonywanych przez służby wewnętrzne lub zewnętrzne,
  • montaż i demontaż urządzeń IT w szafach telekomunikacyjnych,
  • wymiana podzespołów w urządzeniach klienckich, dysków w macierzach oraz taśm w bibliotekach taśmowych, zestawianiem połączeń UTP i FO,
  • wykonywanie zadań typu „zdalne ręce” w ramach usługi kolokacji.

Nasze wymagania:

  • zainteresowanie elektrotechniką, elektroniką, automatyką i telekomunikacją,
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu wyższym niż podstawowy,
  • posiadasz wykształcenie lub jesteś w trakcie nauki na kierunku powiązanym z powyższymi zainteresowaniami,
  • w stopniu podstawowym znasz systemy zasilania elektrycznego lub klimatyzacji precyzyjnej czy też p.poż.,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (nie będzie dla Ciebie problemem omówienie z klientem czynności obsługi kolokowanego sprzętu),
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office.

To oferujemy:

  • umowa o pracę,
  • podstawa + atrakcyjny system premiowy,
  • praca w trybie zmianowym 12/24/12/48,
  • wyjścia oraz eventy integracyjne,
  • benefity: typu karta multisport, ubezpieczenie na życie, opieka zdrowotna,
  • brak korporacyjności – kulturze korporacji mówimy NIE.

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

(Młodszy) Specjalista ds. Obsługi Klienta

Wymagania:

  • masz doświadczenie w obsłudze klienta,
  • komunikujesz się w języku angielskim w stopniu komunikatywnym (min. B1),
  • rozmowa z klientami jest dla Ciebie przyjemnością i nie masz z tym żadnych problemów,
  • lubisz współpracować z zespołem,
  • cechuje Cię dynamizm w działaniu, pozytywne nastawienie oraz wysoka kultura osobista,
  • znasz i obsługujesz programy z pakietu MS Office.

Fajnie jeżeli:

  • masz doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta biznesowego,
  • interesujesz się nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami,
  • masz doświadczenie w branży telekomunikacyjnej.

Twój zakres obowiązków:

  • współpraca z klientem biznesowym (kontakt telefoniczny i mailowy),
  • udzielanie informacji na temat usług i ich specyfikacji technicznej,
  • obsługa zapytań dotyczących faktur i płatności,
  • rozwiązywanie problemów technicznych (wstępna analiza),
  • ścisła współpraca z II linią wsparcia technicznego,
  • obsługa zgłoszeń reklamacji,
  • sporządzanie raportów, zestawień,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta.

Brzmi ciekawie? Zobacz co możemy Ci zaoferować!

Oferujemy:

  • pracę w zgranym zespole, w którym możesz liczyć na wzajemne wsparcie zarówno we wdrożeniu jak i codziennej pracy,
  • brak korporacyjności oraz nieformalną atmosferę pracy,
  • pracę zmianową w godzinach 8-18,
  • umowę o pracę,
  • pakiet medyczny (Medicover),
  • dofinansowanie do karty sportowej (Multisport),
  • parking dla pracowników.

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

Koordynator Projektu w Dziale Planowania Usług

Twój zakres obowiązków:

  • planowanie rozbudów infrastruktury światłowodowej do realizacji usług oraz bezawaryjnego działania,
  • planowanie i analiza prac mogących usprawnić proces realizacji usług telekomunikacyjnych,
  • weryfikacja zleceń sprawdzeń telekomunikacyjnych wystawianych w systemie SNOW pod kątem możliwości realizacji, kosztów oraz terminów realizacji,
  • aktualizacja kosztów realnych oraz terminów dla usług sprzedanych – na bazie wcześniejszego sprawdzenia,
  • uzyskanie warunków technicznych i komercyjnych od właścicieli budynków lub zarządców infrastruktury teletechnicznej budynku niezbędnych do realizacji projektu,
  • bieżące uzupełnianie danych o sieci w systemie paszportyzacji Fast Gis i innych systemach,
  • komunikacja z działem sprzedaży w celu ustalenia detali wdrażanych rozwiązań,
  • podejmowanie decyzji w sprawie wyboru rozwiązań oraz technologii, które najlepiej spełnią oczekiwania klienta,
  • raportowanie i dokumentowanie pracy wykonanej podczas realizacji projektu,
  • zgłaszanie przełożonym spostrzeżeń i wniosków mogących się przyczynić do zwiększenia jakości i opłacalności świadczonych klientom usług,
  • nadzór serwisu światłowodowego podczas usuwania awarii,
  • wsparcie serwisu światłowodowego w trakcie awarii – zdalna koordynacja prac wykonawcy, w oparciu o system paszportyzacji i dokumentację powykonawczą – praca wymaga dostępności w wybrane dni (dyżur w systemie rotacyjnym).

Wymagania stanowiska:

  • doświadczenie w projektowaniu lub realizacji projektów telekomunikacyjnych,
  • wiedza z zakresu budowy sieci światłowodowej,
  • mile widziana znajomość z zakresu zarządzania projektami,
  • wykształcenie techniczne,
  • znajomość programów Word, Excel, Visio, PowerPoint, AutoCad,
  • znajomość technologii informatycznych, usług telekomunikacyjnych, urządzeń sieciowych (switche, routery),
  • mile widziane certyfikaty i odbyte szkolenia w Akademii CISCO oraz znajomość systemów paszportyzacji np. Fast GIS,
  • język angielski komunikatywny, pozwalający na czytanie dokumentacji technicznej,
  • prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy:

  • umowa o pracę,
  • atrakcyjny system motywacyjny,
  • pakiet benefitów: karta multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
  • pracę w branży przyszłości,
  • zespół grający do jednej bramki,
  • brak dress codu,
  • eventy dla pracowników,
  • parking dla pracowników.

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.