Wybierz ogłoszenie

HR Business Partner
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie

Godziny pracy:
mniej ważne, liczy się efekt

Miejsce pracy:
Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie i wpieranie procesów rekrutacji (end-to-end), onboardingu i offboardingu
  • Budowanie relacji i współpraca z menadżerami w celu lepszego zrozumienia ich potrzeb rekrutacyjnych i wymagań biznesowych
  • Doradztwo i wsparcie menedżerów i współpracowników w kwestiach HR
  • Inicjowanie i realizowanie projektów z obszaru HR in. badanie zaangażowania pracowników, oceny pracownicze, systemy motywacyjne
  • Projektowanie, wdrażanie oraz koordynacja działań rozwojowych i szkoleniowych dla pracowników
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań na tej podstawie
  • Planowanie i organizacja działań tworzących dobry klimat pracy, właściwe relacje oraz integrację pracowników
  • Zarządzanie komunikacją wewnętrzną
  • Budowanie zaangażowania pracowników
  • Podejmowanie inicjatyw z zakresu Employer Brandingu, proponowanie nowych aktywności, narzędzi

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia, zarządzanie)
  • Podstawowe zrozumienie procesów biznesowych
  • Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami: konfliktami, rozbieżnymi oczekiwaniami i potrzebami ze strony pracowników
  • Doświadczenie w tworzeniu i implementowaniu rozwiązań z zakresu HR, zwłaszcza oceny pracownicze, systemy motywacyjne
  • Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu projektów rozwojowych w organizacji
  • Znajomość technik i narzędzi rekrutacyjnych
  • Zainteresowanie różnymi zagadnieniami HR
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność współpracy w zespole
  • Własna inicjatywa i umiejętność poszukiwania rozwiązań
  • Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • Podstawowa znajomość prawa pracy
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min B2

Oferujemy:

  • Pracę w zgranym zespole, w którym możesz liczyć na wzajemne wsparcie zarówno we wdrożeniu jak i codziennej pracy
  • Hybrydowy system pracy

…a także:

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

Specjalista ds. Kadr i Płac (3/5 etatu)
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie

Godziny pracy:
mniej ważne, liczy się efekt

Miejsce pracy:
Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowników
  • Wprowadzanie oraz weryfikacja danych w systemie kadrowo-płacowym, w tym rozliczanie i weryfikacja poprawności ewidencji czasu pracy oraz nieobecności
  • Sporządzanie list płac
  • Prowadzenie administracji personalnej
  • Sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS)
  • Zarządzanie systemem kadrowo – płacowym
  • Koordynowanie szkoleń BHP i terminowości badań lekarskich
  • Przeprowadzanie ewidencji zwolnień lekarskich
  • Obsługa PPK
  • Obsługa benefitów pracowniczych
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i prawa podatkowego

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w zakresie naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymi
  • Bardzo dobra znajomość prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych
  • Doświadczenie w kontaktach z urzędami: ZUS, US, PFRON, GUS
  • Umiejętność wyszukiwania uzasadnień, przepisów, argumentów w procesie rozwiązywania zagadnień kadrowo-płacowych
  • Odpowiedzialności, dokładności i sumienności w zakresie wykonywanych zadań
  • Mile widziana znajomość Płatnika i programu Optima/Comarch

Oferujemy:

  • Pracę na 3/5 etatu
  • Pracę w zgranym zespole, w którym możesz liczyć na wzajemne wsparcie zarówno we wdrożeniu jak i codziennej pracy
  • Hybrydowy system pracy

…a także:

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

Analityk Biznesowy
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wynagrodzenie:
podstawa + atrakcyjny system premiowy

Godziny pracy:
mniej ważne, liczy się efekt

Miejsce pracy:
Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie analizy technicznej i systemowej na potrzeby wewnętrznych projektów informatycznych
  • Przygotowywanie specyfikacji funkcjonalnych i dokumentacji projektowej, a także projektowanie rozwiązań
  • Identyfikowanie i uzgadnianie potrzeb klienta wewnętrznego dotyczących systemów IT
  • Merytoryczna (analityczna) opieka nad aplikacjami biznesowymi
  • Opracowywanie przypadków użycia i scenariuszy testowych
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej i użytkowej
  • Współpraca z dostawcami oprogramowania

Nasze wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Zdolność analitycznego myślenia, kreatywność w działaniu
  • Doświadczenie w ocenie złożoności przedsięwzięć informatycznych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Jesteś samodzielny/a w działaniu i z łatwością przychodzi Ci proponowanie różnych rozwiązań
  • Jesteś dokładny/a i skrupulatny/a oraz ważna jest dla Ciebie jakość wykonywanej pracy

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień związanych z architekturą aplikacji J2EE i bezpieczeństwem systemów informatycznych
  • Doświadczenie w zakresie integracji systemów

Oferujemy:

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wynagrodzenie:
podstawa + atrakcyjny system premiowy

Godziny pracy:
mniej ważne, liczy się efekt

Miejsce pracy:
Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a

Zaaplikuj jeżeli:

  • posiadasz doświadczenie w działach obsługi klienta
  • jesteś zainteresowany nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami
  • rozmowa z klientami jest dla Ciebie przyjemnością i nie masz z tym żadnych problemów        
  • potrafisz działać zespołowo
  • dynamizm w działaniu to Twoje drugie imię
  • pozytywne nastawienie oraz wysoka kultura osobista to jest to, na co stawiasz
  • jesteś otwarty(-a) na pracę w obsłudze klienta i wsparcie pozostałych jednostek firmy 
  • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym – min. B1
  • znasz programy pakietu MS Office
  • masz doświadczenie w branży telekomunikacyjnej (mile widziane)

Twoje zadania w BOK:

  • współpraca z klientem biznesowym (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • udzielanie informacji na temat usług i ich specyfikacji technicznej
  • obsługa zapytań dotyczących faktur i płatności
  • rozwiązywanie problemów technicznych (wstępna analiza)
  • ścisła współpraca z II linią wsparcia technicznego
  • obsługa zgłoszeń reklamacji
  • sporządzanie raportów, zestawień
  • dbanie o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta

Oferujemy:

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

Administrator Systemów Linux
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wynagrodzenie:
podstawa + atrakcyjny system premiowy

Godziny pracy:
mniej ważne, liczy się efekt

Miejsce pracy:
Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a

Brakuje nam właśnie Ciebie jeśli posiadasz:

  • Bardzo dobrą znajomość administracji systemami Linux (Debian/RedHat), na poziomie RHCSA
  • Automatyzacja pracy przy pomocy skryptów (bash/perl/python)
  • Praktyczną znajomość narzędzi do orkiestracji/zarządzania konfiguracją (np. Ansible, Salt)
  • Znajomość technik wirtualizacyjnych (np. VMWare, XEN)
  • Wiedzę na temat zagadnień sieciowych, znajomość stosu TCP/IP
  • Doświadczenie w budowaniu rozwiązań HA
  • Teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa systemów IT
  • Znajomość narzędzi do monitorowania systemów oraz zbierania i analizy logów
  • Komunikatywną znajomość jęz. angielskiego (na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i prowadzenie korespondencji)

Ty szukasz właśnie nas jeśli chcesz zajmować się:

  • Utrzymaniem jednej z największych w kraju infrastruktur serwerów dedykowanych
  • Wdrażaniem i utrzymaniem systemów w środowiskach klienckich
  • Wdrażaniem i utrzymaniem nowych usług XaaS, na przykład ‘Desktop as a Service’
  • Obsługą zgłoszeń Klientów w ramach drugiej linii wsparcia

Mile widziane:

  • Umiejętność projektowania oraz konfiguracji środowisk pod przesłane wymagania projektu

Oferujemy:

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

Key Account Manager
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wynagrodzenie:
podstawa + atrakcyjny system prowizyjny

Godziny pracy:
mniej ważne, liczy się efekt

Miejsce pracy:
Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a

Twój zakres obowiązków:

  • Co sprzedajemy? Będziesz pracować w zespole odpowiedzialnym za aktywną sprzedaż usług telekomunikacyjnych i data center (m.in. kolokacja, serwery dedykowane, usługi chmurowe, Internet, transmisja danych)
  • Klienci? Pod Twoją opiekę trafią najwięksi gracze z sektorów ubezpieczeniowych, finansowych, mediowych, usługowych, e-commerce, telekomunikacji
  • Twoje codzienne zadania? Na co dzień będziesz odpowiedzialny/a za utrzymanie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami firmy oraz rozbudowę portfela klientów poprzez:
  • Przygotowanie pełnego researchu o kliencie przy wykorzystaniu dostępnej bazy wewnętrznej oraz informacji dostępnych w Internecie
  • Skuteczne docieranie do osób decyzyjnych w organizacjach o rozbudowanej strukturze
  • Pozyskiwanie od klientów kluczowych informacji w celu zbudowania oferty „uszytej na miarę” w czym pomoże Ci zespół naszych specjalistów z dziedziny telco i IT
  • Zarządzanie procesem sprzedażowych na wszystkich jego etapach (od momentu kontaktu z klientem do podpisania umowy)
  • Terminowe finalizowanie procesów sprzedażowych

Nasze wymagania:

  • Czujesz się „handlowcem z krwi i kości”, domykanie sprzedaży to Twoje powołanie, jesteś zaangażowany/a i zorientowany/a na cel, a do tego zainteresowany/a nowoczesnymi technologiami
  • Korzystasz z Teamsów, ale nic nie zastąpi Ci spotkania z klientem F2F (dyspozycyjność w ramach wyjazdów służbowych głównie na terenie województwa mazowieckiego)
  • Nikt tak jak Ty nie umie budować i utrzymywać relacji z kluczowymi klientami
  • Dbasz o utrzymanie portfela klientów i rentowność sprzedawanych usług
  • Myślisz nieszablonowo i elastycznie reagujesz na potrzeby klientów
  • Masz jeden cel – sprzedaż!
  • Znasz język angielski (min. Poziom B1)
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (w tym z obszaru usług telekomunikacyjnych lub z obszaru IT potwierdzone sukcesami)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Prosty i atrakcyjny system prowizyjny (sky is the limit). Oferujemy najprawdopodobniej najlepsze prowizje na rynku – warunek jest jeden – sensowny poziom sprzedaży
  • Realistyczne targety. W dodatku wiemy, że same się nie zrobią, dlatego Twoją pracę wesprze zespół presales, techniki, bid management, product management, a nawet dział prawny – tak, u nas prawnicy też myślą jak zamknąć deal
  • Zdajemy sobie sprawę, że sprzedawanie to najcięższa robota świata, dlatego u nas spotkasz się ze środowiskiem doceniającym pracę sprzedawcy
  • U nas możesz liczyć na przestrzeń do działania i dużą decyzyjność w ramach prowadzonych projektów
  • Nowiutkie auto (hybryda), z którego korzystasz tylko TY 🙂
  • Sprzedaż nowoczesnych usług telekomunikacyjnych i data center

…a poza tym:

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.

Specjalista ds. Administracji Sprzedaży
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Wynagrodzenie:
podstawa + atrakcyjny system premiowy

Godziny pracy:
mniej ważne, liczy się efekt

Miejsce pracy:
Warszawa, Praga-Południe, ul. Grochowska 21a

Brakuje nam właśnie Ciebie jeśli:

  • Posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie w działach administracji/wsparcia sprzedaży – warunek konieczny
  • Potrafisz działać zespołowo   
  • Doskonale organizujesz swoją pracę
  • Posiadasz umiejętności analityczne
  • Jesteś sumienny/a, dokładny/a i systematyczny/a
  • Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
  • Znasz język angielski na poziomie min. B2
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze systemów klasy CRM – mile widziane
  • Posiadasz doświadczenie w branży telekomunikacyjnej – mile widziane

Ty szukasz właśnie nas jeśli chcesz zajmować się:

  • Rejestracją dokumentów handlowych i prawidłową realizacją ich obiegu
  • Weryfikacją danych i generowaniem zleceń realizacji usług
  • Przygotowaniem kontraktów sprzedażowych
  • Archiwizacją dokumentów handlowych
  • Tworzeniem zestawień i raportów

Oferujemy:

Prosimy o wysyłanie CV za pomocą formularza rekrutacyjnego.