Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Firma ATM S.A. pod marką Atman dostarcza i utrzymuje usługi centrów danych oraz telekomunikacyjne, w tym kolokację, hosting, transmisję danych, internet, a także usługi serwerów dedykowanych, chmury obliczeniowej oraz bezpieczeństwa.

ATM S.A. stawia na podejście procesowe oraz bezpieczeństwo informacji a tym samym zaangażowanie w codzienne wspieranie i promowanie działań mających wpływ na skuteczność procesów oraz odpowiednie zabezpieczenie przetwarzanych informacji, w tym określenie szans i ryzyk, przeprowadzanie analizy i wdrożenie działań doskonalących i zabezpieczających. W rezultacie końcowym działania te przekładają się na zadowolenie Klientów z jakości usług, sposobu ich dostarczania i utrzymywania a także z odpowiedniego zabezpieczenia ich danych oraz kluczowych informacji.

Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ZSZ) wspiera strategiczny kierunek firmy oraz tworzy ramy dla celów jakościowych oraz celów bezpieczeństwa informacji w związku z wewnętrzną integracją rozwiązań dla wytycznych:

  • Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2015-10
  • oraz

  • Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN-ISO/IEC 27001:2014-12

Utrzymywane rok rocznie certyfikaty na zgodność z tymi systemami przyznawane przez jedną z największych światowych, niezależnych jednostek certyfikujących są formalnym dowodem naszego zaangażowania w ciągły rozwój praktycznego podejścia do spełnienia wymagań tych norm.

Polityka ZSZ jest realizowana poprzez:

  • dostosowanie oferty oraz kanału sprzedaży do potencjału i potrzeb Klienta, co wpływa na sprawne procesowanie ofertowania oraz zwiększa szanse na pozyskanie większej liczby usatysfakcjonowanych Klientów,
  • przystosowanie obecnych oraz wdrażanie nowych produktów odpowiadających potrzebom Klientów, przy dostosowaniu ich do rosnących wymagań rynkowych i technologicznych,
  • optymalizację czasu dostarczenia usługi poprzez standaryzację procesu, wspieranego przez nowoczesne systemy informatyczne, dające możliwość analizowania kluczowych wskaźników ze względu na rodzaj i specyfikę usługi,
  • rzetelną, sprawną i efektywną obsługę Klienta zarówno w procesach wdrożeniowych jak i utrzymaniowych, realizowaną poprzez jasną komunikację zdefiniowanymi kanałami kontaktu,
  • wdrażanie i utrzymywanie zabezpieczeń aktywów informacyjnych (w szczególności informacji prawnie chronionych, tj. tajemnicy przedsiębiorstwa, informacji poufnych, danych osobowych oraz systemów teleinformatycznych, które je przetwarzają) w zależności od ich ważności; cykliczną analizę zabezpieczeń w celu potwierdzenia ich aktualności i skuteczności,
  • cykliczne szacowanie ryzyka mającego wpływ na jakość dostarczanych usług a także bezpieczeństwo informacji, z wykorzystaniem dostosowanej wewnętrznie metodyki, wyznaczenie właścicieli ryzyk oraz skuteczne egzekwowanie planu postępowania z ryzykiem w celu jego minimalizacji, unikania, dzielenia lub w uzasadnionych sytuacjach zachowania,
  • projektowanie mechanizmów ochrony informacji poprzez określenie elementów kontroli dostępów, poziomów uprawnień, identyfikację i zapewnianie autentyczności, śledzenie zdarzeń w systemie,
  • zatrudnianie i utrzymywanie zespołu specjalistów i systematyczne dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji spójnie z obranym kierunkiem rozwoju zawodowego oraz strategicznym rozwojem organizacji,
  • promowanie solidności, rzetelności i kultury osobistej wśród wszystkich pracowników firmy w kontaktach ze współpracownikami, Klientami i partnerami,
  • zapewnienie pracownikom komfortowych i ergonomicznych warunków pracy, sprzyjających efektywnej komunikacji i współpracy.

Zadaniem całego zespołu jest:

  • przyczynianie się do dostarczania Klientowi usług zgodnych z deklarowanym poziomem jakości, nowoczesności i niezawodności, ze szczególną dbałością o bezpieczeństwo kluczowych danych,
  • świadczenie usług oraz ochrona informacji zgodnie z obowiązującymi zapisami prawa, reżimami technologicznymi oraz ustanowionymi wymaganiami wewnętrznymi,
  • stałe wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom Klientów,
  • prowadzenie działań wg ustalonych procesów i przyczynianie się do ich doskonalenia poprzez dostrzeganie i wdrażanie działań poprawiających ich efektywność.

Kadra kierownicza zobowiązuje się do bieżącego monitorowania przebiegu procesów oraz analizowania wyników pracy zespołu w celu:

  • poprawy efektywności procesów,
  • zapewnienia dostępności zasobów i bezpieczeństwa aktywów,
  • komunikowania znaczenia skutecznego zarządzania Zintegrowanym Systemem Zarządzania i jego ciągłego doskonalenia,
  • angażowania, kierowania i wspierania osób, które mają wpływ na skuteczność ZSZ.

Spełnianie wymagań oraz ciągłe zwiększanie skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest celem nadrzędnym kadry kierowniczej i w sposób istotny przyczynia się do umacniania wizerunku firmy, tym samym podnosząc poziom zaufania ze strony Klientów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel